45. yıl

Ankara - Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğü Önü Çelik Pilon Eğik Askılı Sistem Yaya Üstgeçit Köprüsü Yapım İşi

2002

Eğik Askı Sistem köprülerde köprü açıklığı ve narin kesitler göz önüne alındığında, askı sistem çubuk ve özel bağlantı aksesuarları ile gerçekleştirilen bu köprüler, üst düzey tasarım ve yüksek mühendisliğin bir başarısı olmuştur.Bu özellikte yaya köprüleri birer kent mobilyası olarak, şehir girişleri ve şehrin önemli noktalarında, şehrin özelliklerini yansıtacak ve modern bir görüntüye kavuşturacak şekilde çevre ve şehirde yaşayan vatandaşlarımıza hizmet vermek üzere tasarlandılar. Bu köprülerdeki ilk amacın yaya geçişlerindeki kazaları en aza indirmek olduğu bir gerçektir. Bunun yanı sıra geçidin tasarımının, kullanımı kolay, çevre ile uyumlu bir mimarlık ve mühendislik yapısı olarak kendine baktıracak, şehre değer katacak şekilde olması gerektiğini düşünmekteyiz.Yer vinçleri ve mobil vinçler, hidrolik krikolar, taşıyıcı halat ve makaralar, şaryo tipi çekici kafalar kullanılarak, sürekli gerdirme, okuma ve tümden tekrarlı reglaj yapılarak askı sistem  pilon, pilon  köprü ve pilon  ankraj bloğu bağlantıları sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilmiştir.Eğik Askı Sistem çubukları, manşon, somun ve diğer aksesuarları Almanya’ nın çeşitli kentlerinde 30 gün gibi kısa bir sürede üretilmiş olup, gümrük işlemleri ve mal çekimi tarafımızdan yapılmıştır.
Düşey ile 25 derece açı yapan, taban kesiti 2 mt üst uç kesiti 1,30 mt olan değişken dairesel kesitli pilonun üretim boyu 37 mt dir.
Söz konusu köprülere ait tüm finansal yükümlülükler ve ihtiyaçlar, trafik izinleri ve düzenlemeleri tamamı ile firmamız tarafından karşılanmıştır.

Ankara - Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğü Önü Çelik Pilon Eğik Askılı Sistem Yaya Üstgeçit Köprüsü Yapım İşi